czwartek, 1 listopada 2018

Od Haru

 Obudziłam się w jaskini. Wyszłam sobie i pobiegłam sobie trochę dalej na spacerek. Zwolniłam i popatrzyłam na krajobraz. Było tak pięknie. Poczułam królika, a akurat byłam głodna, więc zapolowałam. Zjadłam szybciutko posiłek i szłam sobie dalej. Zaczęłam rozmyślać. Przez to zrobiłam się smutna, bo przypomniało mi się o Draco.. Wracałam powoli, tak bardzo powoli, zajęło mi to zajęło. Wolno stawiałam łapę za łapą i opuściłam uszy. Popatrzyłam jeszcze na słońce.
~Hmm powoli robi się południe...~ - pomyślałam.
Zaczęłam iść lekko szybciej. Nuciłam sobie pod nosem coś. W sumie może kiedyś zaśpiewam przed kimś jak się zaprzyjaźnię z nim oczywiście. Spuściłam głowę i dreptałam sobie dalej. Nagle zderzyłam się głową z czymś. Podniosłam wzrok i zobaczyłam wilczycę z różowymi włosami.
- P-przepraszam najmocniej! - lekko się zawstydziłam i usiadłam na przeciwko niej.
<Arashi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics