Imię: Akfinaich
Wiek: 6 Wiosen
Płeć: Basior
Poziom: 0 | 50/100pkt.
Ranga: Obrońca | Guru
Charakter: Akfiego trudno zrozumieć. Wygląda na demona, ale wcale nim nie jest. Odziedziczył po prostu wygląd po ojcu. Jego charakter jest właściwie zagadką, którą rozwiązała tylko jego matka. On sam kręci się i szuka kogoś bądź czegoś co pomoże mu siebie zrozumieć. Z reguły jest pomocny i bardzo miły, ale złość czasem bierze górę. Mimo to nie jest w stanie zabić od tak. Nie lubi krzywdzić, chyba, że w obronie Plemienia. Na pewno stwierdzić można, że jest bardzo, ale naprawdę bardzo honorowy i wierny. Odwaga również jest jego cechą, ale aby naprawdę zrozumieć tego Wilka trzeba z nim dużo rozmawiać.
Charakter: Akfiego trudno zrozumieć. Wygląda na demona, ale wcale nim nie jest. Odziedziczył po prostu wygląd po ojcu. Jego charakter jest właściwie zagadką, którą rozwiązała tylko jego matka. On sam kręci się i szuka kogoś bądź czegoś co pomoże mu siebie zrozumieć. Z reguły jest pomocny i bardzo miły, ale złość czasem bierze górę. Mimo to nie jest w stanie zabić od tak. Nie lubi krzywdzić, chyba, że w obronie Plemienia. Na pewno stwierdzić można, że jest bardzo, ale naprawdę bardzo honorowy i wierny. Odwaga również jest jego cechą, ale aby naprawdę zrozumieć tego Wilka trzeba z nim dużo rozmawiać.
Wygląd: Akfi zmienia wygląd, nie licząc szarej sierści. Zmieniają kolor wzory na
jego ciele oraz grzywa i charakterystyczne dla niego rogi. Generalnie
wszystko zależy od tego jak się czuje. Domyślnym kolorem jest czerwień.
Jest to znak iż jest on wtedy w normalnym humorze, czyli nie jest, ani
zły, ani zadowolony z czegoś. Pazury tego basiora przykuwają, ponieważ
są złote. Złoty kolor dotyka również bransolet, które dzierży na łapach i
szyi. Na głowie ma on bujną i zawsze rozczochraną grzywę, które w
wyglądzie kolców ciągnie się z przerwami, aż do ogona. Właśnie, jest to
grzywa, a nie kolec. Afkiego wyróżnia również ogon. Jest on bardzo
cienki i zgrabny, nie pokryty włosem. Taki jakby ogon jaszczurki. Kończy
go domyślnie czerwone pióro, ale wszystko zależy od humoru. Może być
ono nawet zielone.
Rodzina:
Matka: Igried
Matka: Igried
Ojciec: Deigr
Rodzeństwo: -
Historia: Akfinaich urodził się w Plemieniu, gdy ojciec już nie żył. Jego matka jednak była Uzdrowicielką, ale miała dla niego dużo czasu. Rozmawiali o przeszłości, która była niegdyś w Plemieniu Wilków czarna. Nauczyła go wiele o ziołach i roślinach, dlatego też ma dużą wiedzę na ten temat. Gdy stał się uczniem uznał, że chce wyszkolić się na odważnego Chroniącego, nie chciał podążyć drogą matki. Jednak matka nie została tym urażona, wręcz ucieszyła się na tę wiadomość.
Po czasie nareszcie zdobył wiedzę niezbędną do zostanie chroniącym i bardzo podekscytowany odbył drogę do Jaskini Wody. Nie napotkał na trasie żadnych trudności i po Księżycu, dumnie, wrócił do domu. W wieku trzech lat udało mu się awansować na rangę Guru i był on przewodniczącym tej grupy.
Dumna matka nie miała już tyle czasu, ale mimo to odwiedzała syna w jaskini Guru, a nawet udzielała mu rad tyczących się szkoleń, mimo iż nigdy nie szkoliła Wilka.
Rodzeństwo: -
Historia: Akfinaich urodził się w Plemieniu, gdy ojciec już nie żył. Jego matka jednak była Uzdrowicielką, ale miała dla niego dużo czasu. Rozmawiali o przeszłości, która była niegdyś w Plemieniu Wilków czarna. Nauczyła go wiele o ziołach i roślinach, dlatego też ma dużą wiedzę na ten temat. Gdy stał się uczniem uznał, że chce wyszkolić się na odważnego Chroniącego, nie chciał podążyć drogą matki. Jednak matka nie została tym urażona, wręcz ucieszyła się na tę wiadomość.
Po czasie nareszcie zdobył wiedzę niezbędną do zostanie chroniącym i bardzo podekscytowany odbył drogę do Jaskini Wody. Nie napotkał na trasie żadnych trudności i po Księżycu, dumnie, wrócił do domu. W wieku trzech lat udało mu się awansować na rangę Guru i był on przewodniczącym tej grupy.
Dumna matka nie miała już tyle czasu, ale mimo to odwiedzała syna w jaskini Guru, a nawet udzielała mu rad tyczących się szkoleń, mimo iż nigdy nie szkoliła Wilka.
Umiejętności:
Orientacja Terenowa: 3 | Zwinność: 2 | Szybkość: 2 | Intelekt: 3
Moc: Zna wiele technik walki i szybko zapamiętuje ruchy wroga, co czyni go doskonałym chroniącym.
Guru:Hishie
Orientacja Terenowa: 3 | Zwinność: 2 | Szybkość: 2 | Intelekt: 3
Moc: Zna wiele technik walki i szybko zapamiętuje ruchy wroga, co czyni go doskonałym chroniącym.
Guru:
Nick Właściciela: Aimer
Kontakt:
[H/D] DarkStormFT [Mail] magdencja.tom@onet.pl
Kontakt:
[H/D] DarkStormFT [Mail] magdencja.tom@onet.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz