środa, 2 stycznia 2019

Od Haru [Zlecenie II]

Obudziłam się dzisiaj wcześnie. Kiedy wyszłam, chłód opatulił moje ciało. Było zimno, nie ukrywajmy, ale i tak dało się to znieść jakoś. Poszłam coś zjeść. Przyjemny zimowy puszek leżał na trawie i przyjemnie się po nim chodziło. Zauważyłam, że moje futro bardzo wyróżnia się na tle śniegu. Na razie nie było z tym tak wielkiego problemu, ale jak będę obrońcą, to chyba będzie to lekko przeszkadzało. Jednak te myśli nie zniechęciły mnie, żebym wyszła na dobre do innych wilków. Podziwiałam piękne widoki. Jednak nie za długo się nimi nacieszyłam, gdyż podbiegł do mnie pewien wilk.
- Hej zajmujesz się czymś obecnie? - powiedział zdyszanym głosem do mnie.
- Nie za bardzo, coś się stało?
- Jezioro zamarzło, a Plemię potrzebuje wody. Wybierz się ze mną nad rzekę, aby wyżłobić dziurę. - zaproponował basior.
- No dobrze, skoro to takie ważne, to znajdę chwilkę. - uśmiechnęłam się.
Szybko pobiegłam z nim w wskazane przez niego miejsce i były tam już potrzebne rzeczy, żeby zacząć pracować. Trochę to trwało, ale w końcu udało się zrobić wystarczający otwór, żeby zebrać wodę do wiader. Oczywiście nie obyło się bez mojego poślizgnięcia na lodzie, ale nic mi się wielkiego nie stało. Tylko troszkę się poobijałam. Pomogłam zanieść mu wiadra wypełnione po brzegi lodowatym napojem i wróciłam do siebie.

 Wynagrodzenie: 50 pkt. doświadczenia [BONUS] + 5 PŚ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics