czwartek, 1 listopada 2018

Nowy Członek Plemienia Wilków - Arashi!


(Autor - noiresetoiles)
Imię: Arashi
Wiek: 7 Wiosen
 Płeć: Wadera
Poziom: 2 | 295/300pkt.
Ranga: Uzdrowiciel
Charakter: Arashi należy do grupy miłych i spokojnych wilków. Mimo jej dość potulnego nastawienia potrafi być stanowcza i nawet ostra, ale to już na granicy cierpliwości. Co do granicy tej cechy, jest bardzo wielka. Jest to dość przydatna cecha, gdyż jako Uzdrowicielka będzie musiała się zmierzyć z nauką młodego pokolenia. Odważna z niej wadera, ale nie jakoś specjalnie waleczna. Owszem, dla swojej bliskiej osoby rzuci się w ogień, aby ją uratować. Arashi nienawidzi konfliktów, dlatego stara się ich unikać. Preferuje rozmowę, nie bijatyki.
Wygląd: Zaczynając od góry: Różowe, krótko ścięte włosy, z pozostałymi dwoma dłuższymi pasmami. Równie różowy nos oraz oczy koloru morza. Pod oczodołami wadery znajduje się biały wzór, niczym rozlanego mleka. Jej sierść jest w różnych tonacjach zimnego brązu. Łapy, grzbiet, podbrzusze oraz część ogona pokryta jest ciemniejszym odcieniem. Zaś reszta - jasnym. Futro jest średniej długości i pokrywa wilczyce, niczym kocyk. Na wszystkich kończynach oraz ogonie ma zaplecione żyłki. Na przedniej, prawej oraz tylnej lewej łapie oraz u nasady ogona ma białe bransolety ze złotymi kolcami. Prawe ucho ozdobione jest złotem w postaci kolczyków.
Rodzina: 
Matka: Suzan
Ojciec: Erik
Historia:  Urodziłam się w Plemieniu Wilków. Żyłam i wychowywałam się w normalnej rodzinie.Można rzec, że stereotypowej. Co mam namyśli? Ojciec - waleczny wilczur, pan tego domu. Matka - opiekuńcza, miła troskliwa. Była uzdrowicielką, ale wraz z moim ojcem zdążyła się zestarzeć. Pewnie niedługo zejdą z tego świata. Dość późno zdecydowali się na chęć mienia dzieci, gdyż w wieku 5 lat. Mają tylko mnie, jedyną spadkobierczyni ich genów. Tak jak matka zostałam uzdrowicielką. Zawsze mnie to fascynowało. I właśnie od teraz zaczęła się moja przygoda niesienia pomocy innym.
Umiejętności:
Orientacja Terenowa: 2 | Zwinność: 3 | Szybkość: 2 | Intelekt: 3
Moc: Jej mocnymi stronami jest zwinność i intelekt. Dzięki pierwszemu może z dużym procentem na powodzenie unikać ataków. Druga umiejętność pomaga jej w rozumieniu otaczających ją istot, co przekłada się na lepszą pomoc.
Guru: ?
Nick Właściciela: Wilczu
Kontakt:
[Mail] amyuzumak@gamil.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Netka Sidereum Graphics